loading...
عمومی
سامان زبيري بازدید : 77 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (1)

 

اگر تنهاترین تنهاها شوم باز خدا هست.او جانشین همه نداشتن هاست.نفرین و آفرین ها
بی ثمر است.اگر تمامی خلق گرگ های هار شوند و از آسمان هول و کینه بر سرم بارد تو
تنهای مهربان و جاوید و آسیب ناپذیر من هستی.ای پناهگاه ابدی !
تو میتوانی جانشین همه بی پناهی ها شوی.


%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

 

معشوق من چنان لطیف است
که خود را به « بودن » نیالوده است
که اگر جامه ی وجود بر تن می کرد
نه معشوق من بود . . .


%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

 

دل های بزرگ و احساس های بلند، عشق های زیبا و پرشکوه می آفرینند

 

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن و چه بدبختی آزاردهنده ای است تنها خوشبخت بودن! در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است

 

 

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% 

 


· اکنون تو با مرگ رفته ای و من اینجا تنها به این امید دم میزنم که با هر نفس گامی به تو نزدیک تر میشوم . این زندگی من است

 

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


وقتی خواستم زندگی کنم، راهم را بستند.وقتی خواستم ستایش کنم، گفتند خرافات است.وقتی خواستم عاشق شوم گفتند دروغ است.وقتی خواستم گریستن، گفتند دروغ است.وقتی خواستم خندیدن، گفتند دیوانه است.دنیا را نگه دارید، میخواهم پیاده شوم

 

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

 

گر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه‌ای را بالا ببری

 

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

 

خداوندا
از بچگی به من آموختندهمه را دوست بدار
حال که بزرگ شده ام
و
کسی را دوست می دارم
می گویند:
فراموشش کن

 

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


من زندگی را دوست دارم ولی از زندگی دوباره می ترسم

دین را دوست دارم ولی از کشیش ها می ترسم

قانون را دوست دارم ولی از پاسبان ها می ترسم

عشق را دوست دارم ولی از زن ها می ترسم

کودکان را دوست دارم ولی از آئینه می ترسم

سلام را دوست دارم ولی از زبانم می ترسم

من می ترسم پس هستم

این چنین می گذرد روز و روزگار من

من روز را دوست دارم ولی از روزگار می ترسم


 خدایا میدانم که اسلام پیامبر تو با نه آغاز شد

«لا اله الا الله»

مرا ای فرستاده محمد

به اسلام آری بی ایمان گردان

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%



هیچکس حرف آن ملایی را که می گوید ، « موسیقی حرام است » ،

 ولی اصلا نه در عمرش موسیقی شنیده

  و نه اگر بشنود می فهمد ، گوش نمی دهد !

ای کسی که می گویی « غنا» حرام  است ،

 اصلا تو می فهمی  « غنا » چیست ؟

 

خیلی اوقات آدم از آن دسته چیزهای بد

دیگران ابراز انزجار می کند که

 در خودش وجود دارد

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


زندگی چيست ؟

 نان . آزادی . فرهنگ . ايمان و دوست داشتن .

برچسب ها دکتر علی شریعتی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام. ورود شمارا به این وب سایت خوش امد میگویم.این وب یک وبلاگ عمومی میباشد که در آن از هر آنچه به ذهن شما میرسد از مطالب سرگرمی و مقالات گرفته تامطالب ورزشی وبیو گرافی شخصیت ها و... قرار داده ام.امیدوارم که از وب استفاده لازم راببرید. مدیر وبلاگ:محمد مهدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 61
  • بازدید کلی : 3,812
  • کدهای اختصاصی